Strona główna

O szkole

Dla Rodzica

Dla Ucznia

Dla Nauczyciela

Nabór 2022/2023

RODO

BIP

Nauka zdalna

EPUAP

Szkoła Promująca Zdrowie

FB - Jubileusz

Laboratoria Przyszłości

Integracja

Jubileusz 50-lecia

Szkoła Promująca Zdrowie

Skontaktuj się z nami

Publiczna Szkoła Podstawowa

z Oddziałami Integracyjnymi nr 7

im. Mikołaja Kopernika 

ul. Okulickiego 14
37-450 Stalowa Wola


+48 15 842 04 88

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


NIP: 8651427241
REGON: 000837465 
KRS: 0000145905

Nr konta bankowego do wpłat za obiady, duplikaty:

80 1020 4913 0000 9802 0117 6981

Nr konta Rada Rodziców:

53 9430 0006 0000 1469 2000 0001

 

Plan lekcji

E-dziennik

Logowanie Office

Logowanie do Chmury Microsoft Office (365):

http://portal.office.com

Mam problem z MS Teams (zobacz pomoc)

Zdjęcia

photo gallery

Otwórz menu

Projekt edukacyjny Junior-Edu-Żywienie (JEŻ)
DLA KLAS I-VI 2022/2023

 

2022.11.09 szkola prom zdrowie jez

Od lipca 2022 roku przystąpiliśmy do ogólnopolskiego projektu edukacyjnego pt. Junior-Edu-Żywienie (JEŻ), obejmującego klasy 1-6 szkół podstawowych. Jest to projekt finansowany z Ministerstwa Edukacji i Nauki, koordynowany przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Założenia zadania: Głównym celem zadania jest przeprowadzenie badań naukowych i na ich podstawie opracowanie oraz wdrożenie wybranych zagadnień z zakresu żywienia człowieka w wieloaspektowym kontekście powiązań ze zdrowiem człowieka oraz stanem środowiska naturalnego, uwzględniając percepcję i wiek beneficjentów projektu, tj. uczniów klas I-VI szkół podstawowych.

Projekt będzie obejmował cykl szkoleń nauczycieli (2-4 z każdej szkoły), w zakresie zasad zdrowego żywienia dzieci i młodzieży oraz kształtowanie prawidłowego stylu życia, tak aby nauczyciele mieli narzędzia (w postaci wiedzy i materiałów) do edukacji swoich uczniów. Projekt nie jest więc skierowany bezpośrednio do uczniów, gdyż wówczas byłaby to akcja jednorazowa, a tak wyedukowani nauczyciele będą mogli szkolić co roku nowe roczniki uczniów.

Rozwój kompetencji nauczycieli w zakresie edukacji żywieniowej pozwoli na kształtowanie odpowiednich postaw i nawyków żywieniowych uczniów, ich rodziców oraz rodzeństwa, a w efekcie do zmiany dotychczasowego stylu życia. Realizacja programu przyczyni się także do podniesienia świadomości na temat roli żywienia w powiązaniu z aktywnością fizyczną.

 

Rodzicu, nauczycielu, uczniu 

Zapraszam do odsłuchania nagrania na stronie: https://youtu.be/6QTWYjQVntQ

Konferencja „Edukacja żywieniowa w szkołach podstawowych – doświadczenia i wyzwania”, która odbyła się 13.09.2022 w Warszawie. Konferencja realizowana w ramach zadania „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”.  Zadanie finansowane ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki na podstawie Umowy nr MEiN/2022/DPI/96 z dnia 07.03.2022r. 

Zapraszam do udziału w konferencji – razem możemy zrobić więcej. 



Koordynator SzPZ

Renata Czernecka-Skrok

Co nowego w szkole?

Pomoc w szkole

 

 

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

Alina Szymaszek-Dymek
Pedagog

9.00-14.30

8.30-15.30
15.30-16.30 - konstultacje

7.00-14.30

7.00-14.00

8.00-14.00

Marta Maczurad
Psycholog szkolny

7.00-13.00

8.00-13.00

7.00-15.30

8.00-15.00
15.30-16.30 - konsultacje

7.00-13.30

Renata Deruś
Pedagog Specjalny

10.00-15.30

7.00-12.00

8.00-12.00

9.30-14.30

11.00-15.30
15.30-16.30-konsultacje

Elżbiera Jaroszewicz
Higienistka szkolna
07:15-14:15 nieczynne 07:15-14:15 07:15-14:15 07:15-14:15
Agnieszka Garbacz
lek. stomatolog.
8:00-13:00 8:00-11:00 8:00-13:00 nieczynne 8:00-13:00
Marta Bańka
Logopeda szkolny
wg planu* wg planu* wg planu* wg planu* wg planu*
Magdalena Belcarz
Neurologopeda / terapeuta SI
wg planu* wg planu* wg planu* wg planu* wg planu*

*wg planu - aktualne godziny otwarcia gabinetu logopedycznego są dostępne pod adresem planu lekcji.