Bardzo prosimy wszystkich rodziców o zapoznanie się z poniższymi zasadami.

1) Zapisy na obiady przyjmowane są w sekretariacie szkoły. Zgłoszenia dokonuje rodzic, wypełniając druk deklaracji (do pobrania tutaj).
2) Miesięczna opłata za obiady naliczana jest z góry. Opłata wnoszona przez rodzica (opiekuna prawnego) obejmuje koszt produktów użytych do przygotowania posiłków i wynosi 3,00 zł.
3) Opłata miesięczna za korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej stanowi iloczyn opłaty za posiłek i liczby dni w danym miesiącu,
w którym są wydawane posiłki.
4) W przypadku nieobecności ucznia w szkole przysługuje częściowy zwrot opłaty miesięcznej, pod warunkiem zgłoszenia nieobecności do godz. 8:00 w sekretariacie szkoły pod nr tel. 15 842 04 88 i dostarczeniu nie później niż 3 dni od dnia zgłoszenia nieobecności niewykorzystanego bloczka obiadowego.
5) Niezgłoszona nieobecność nie podlega zwrotowi!
6) Kwota zwrotu opłaty za korzystanie z posiłków stanowi iloczyn opłaty za jeden posiłek i liczby dni nieobecności ucznia na podstawie dostarczonych bloczków obiadowych.
7) Zwrotu opłaty dokonuje się w miesiącu następującym po miesiącu,
w którym wystąpiły nieobecności, w formie zmniejszenia opłaty za obiady za ten miesiąc za wyjątkiem miesiąca grudnia i czerwca.
8) WAŻNE! W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów fakt ten należy zgłosić do sekretariatu szkoły minimum 3 dni wcześniej przed rozpoczęciem następnego miesiąca.